Essentiële factoren bij QR campagne

Een QR klinkt je ongetwijfeld  wel bekend in je oren  indien je opzoek bent waaraan een QR code moet voldoen zodat deze ( een grotere kans) op slagen heeft. Dit soort campagnes heeft nog geen echte populariteit gekend, wel  in  andere landen zijn er  verschillende bedrijven die met zeer innovatie ideeën naar buiten zijn gekomen en die succesvol bleken te zijn. Daarom is een QR code printer altijd wel handig om in  bezit van te zijn. deze kunnen op zo goed als alle printers afdrukt worden.  Indien je  opzoek bent naar een printer, zorg er dan voor dat je zeker niet spaart op een kabel printer  omdat dit toch van  groot belang is want als deze kapot is kan je ook niet printer, ook een langere kabel is altijd handig moest je de printer willen verplaatsen.

Voordat je gaat starten met een  QR campagne moet je zorgen dat je doel voor ogen hebt dat specifiek is maar ook meetbaar zodat je kan zien wanneer je je doel bereikt hebt.  Stel ook je QR campagne op aan de hand van  de behoeftes van je klanten en hier rekening mee houden  bij het opmaken ervan.

Hierna is  het aan te raden om een dynamische QR code te gebruiken. Een dynamische QR code is een QR code waarvan je inhoud kan veranderen, dus wanneer een promotie is op een product dat je de code kan aanpassen zodat diegene die het scant kan zien dat dit product in promotie is.

 Misschien wel de meest belangrijke factor die belangrijk is dat je uitlegt op welke manier ze dit scannen want nog niet iedereen is hiervan op de hoogte. Vooral dan voor de oudere generatie want de jongere generatie zal hier ongetwijfeld wel al eens mee in contact gekomen zijn.   Om mensen gebruik te laten maken van deze  campagne kan je bijvoorbeeld een promotie alleen aanbieden als ze gebruik maken  van de QR code.

http://www.kba-metronic.com/