Het communiceren met zowel klanten als medewerkers wordt tegenwoordig steeds vaker gedaan met digitale schermen. Dit wordt ook wel digital signage genoemd. Deze systemen zijn erg flexibel en kunnen zelfs interactief zijn. Met Qyn digital signage kun je op de beste manier intern én extern communiceren. Lees vooral verder. 1. Directe communicatie met klantenMet schermcommunicatie kun je je klanten direct bereiken. Je kunt zowel in een etalage als in een gebouw zelf schermen hangen met informatie over het bedrijf, trein- en bustijden, het weer of het nieuws. Daarnaast is het tegenwoordig ook mogelijk om interactieve schermen te plaatsen om zo de klant de keuze te geven wat hij of zij wil zien. Dit is vooral handig als het gaat om productinformatie wanneer medewerkers wellicht te druk zijn om informatie te geven. 2. Flexibele externe en interne communicatie met klantenDigitale schermen zijn erg flexibel. Zo kun je op elk moment de informatie van het scherm wijzigen. Zo maak je de informatie naar je klanten of medewerkers toe actueler en relevanter. Dit systeem is niet alleen geschikt als externe communicatie, maar wordt ook veel gebruikt om met medewerkers te communiceren. Deze schermen hebben immers meestal een groter bereik dan bijvoorbeeld de website of een email. Je bereikt meer mensen in minder tijd door middel van communicatie via digitale schermen. 3. Een goede aanpak is het halve werkDe aanpak van Qyn is zeer zorgvuldig opgesteld. Het ontwikkelen van schermcommunicatie voor welk bedrijf dan ook wordt gedaan in vier fases. Daarnaast is Qyn altijd bezig met de ontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden van de technologie. Zo kan ook jouw bedrijf meegroeien met de snelheid van de technologie. Er is steeds meer mogelijk, ook in schermcommunicatie. |